Elämys- ja kulttuuri­palveluiden digimyynti

Tässä webinaaritallenteessa opit: Eri myyntikanavamallit ja niiden käyttötarkoitukset Millainen on asiakkaan ostokokemus eri kanavissa Miten elämys- ja kulttuuripalveluiden digimyynti eroaa muiden tuotteiden ja palvelujen myynnistä

Case Espoo: Uudistettu tapa välittää kulttuuri­hyvinvoinnin palveluita

Artistien sisällöt tuotteistettiin yhteisessä työpajassa artistien kanssa ja siirrettiin digipalveluun helposti tilattaviksi kokonaisuuksiksi. 87 % pilottiin osallistujista kertoi mallin helpottaneen palveluiden tilaamista paljon

Osa 5 - Näin aktivoit asiakkaan tekemään ostopäätöksen

Webinaarisarjan viidennessä osassa käydään läpi asiakkaan aktivointi verkossa. Miten sivustolle tullut kävijälle tarjotaan paras mahdollinen käyttökokemus? Miten varmistetaan, että sivustolla on tarjooma selkeästi ja helposti ostettavissa? Mitä keinoja aktivointiin on?

Osa 4 - Näin rakennat laajan näkyvyyden palveluillesi verkossa

Webinaarisarjan neljännessä osassa käydään läpi näkyvyyden rakentamisesta verkossa. Vieraana huikea alan ammattilainen, Cirkon viestintä- ja markkinointipäällikkö Katja Mentula, joka kertoo Cirkon verkkonäkyvyyden rakentamisesta

Osa 3 - Näin hinnoittelet taide- ja kulttuurialan palvelusi

Kolmannen osan tallenteessa käsitelllään hinnoittelua. Mitä kannattaa huomioida hinnoittelussa ja mitä taide- ja kulttuurialan erityispiirteet vaikuttavat siihen? Tallenteessa käydään läpi mm. erilaisia hinnoittelustrategioita ja palvelujen hinnoittelun erityispiirteet.

Osa 2 - Näin paketoit taide- ja kulttuurialan palvelut helposti ostettavaan muotoon

Toisessa osassa käsitellään elämys- ja kulttuuripalveluiden paketointia ja tuotteistamista. Vieraana mahtava Taikuri Joni Pakanen, joka tuotteisti ja paketoi salamavauhdilla Virtuaalitaikuri-konseptin koronatilanteen yllättäessä koko alan.

Osa 1 - Näin ohjaat elämyksen etsijän mainoksesta kauppaan, ajatuksesta ostoksille.

Webinaarisarjan ensimmäinen osa käsittelee ostamisen polkua ja sen rakentamista digissä. Miten ostaja ohjataan mainoksesta ostopäätökseen asti? Mikä on ostoputki ja miten sitä voidaan hallinnoida digitaalisessa maailmassa?

Digielämyksen tuotteistaminen ja tuottaminen - Joni Pakanen

Webinaarissa on vieraana Virtuaalitaikuri Joni Pakanen, joka on uraauurtava alan toimija niin live- kuin digimaailmassa ja on luonut mm. menestyksekkään Virtuaalitaikuri -konseptin.

Case Cirko: Miten tuotteistaa ja paketoida elämykset helposti ostettavaan muotoon?

Cirkon Elämyspalveluun on paketoitu suomalaista parhainta nykysirkusta helposti ostettaviksi paketeiksi. Asiakas voi ostaa elämyksen muutamalla klikkauksella automatisoidun ostamisen prosessin ja avoimen hinnoittelun avulla.

Case Stella Polaris: Ohjelma­palveluiden verkkokauppa improvisaatio­teatterille

Miten rakennetaan ohjelmapalveluiden verkkokauppa improvisaatioteatterille? Mitä kaikkea prosessiin kuuluu ja mitä pitää ottaa huomioon? Miten kauppaan saadaan kävijöitä?

Ota yhteyttä

Autamme sekä yksityisiä että julkisia organisaatioita siirtymään palveluiden välittämisen manuaalisista prosesseista digitaaliseen.

Ota yhteyttä
Arrow Image

Ota yhteyttä

Autamme sekä yksityisiä että julkisia organisaatioita siirtymään palveluiden välittämisen manuaalisista prosesseista digitaaliseen.

Ota yhteyttä