Hero Image

Digitaalisen myynnin malli freelancereille ja yrityksille

Autamme yrityksiä ottamaan kaiken irti omasta osaamisesta! Siirtymällä manuaalisesta digitaaliseen, kehität helposti tuotevalikoimaasi ja myyntiä syntyy kuin huomaamatta. Samalla säästyy aikaa ja voit keskittyä olennaiseen.

Palvele asiakkaitasi paremmin

Avullamme voit luoda sellaiset digitaaliset myyntimallit mitkä helpottavat arkea ja samalla tarjoat asiakkaillesi parhaan mahdollisen tavan hankkia palveluitasi.

About List Icon
Säästä aikaa
About List Icon
Tuotteista palvelusi
About List Icon
Kasvata myyntiä
About List Icon
Tarjoa helppo tapa ostaa
About Secondary Image

Elämyskauppa Stella Polarikselle

“Pienelle toimijalle on erityisen tärkeää, että Giglen palvelun takana ovat oikeat, helposti lähestyttävät ja ammattitaitoiset ihmiset, joiden kanssa yhdessä voidaan ratkoa eteen tulevia haasteita tuotteistuksen ja verkkokaupan suhteen. Yhteistyö on toiminut mainiosti välillämme!”
-Piia-Pauliina Mäntysaari / Tuottaja / Stella-Polaris

Manuaalisesta digitaaliseen

Siirtyminen nykyaikaiseen myyntimalliin tarjoaa paljon mahdollisuuksia helpottaa työtä ja kasvattaa myyntiä. Digitaalinen työkalu ja malli säästää aikaa ja voit palvella asiakkaitasi paremmin.
WCU Image
About Image
Automaatio

Säästä aikaa automaatiolla

Vievätkö vähemmän tuottavat sisällöt liian paljon työaikaa? Säästä aikaa automatisoimalla rutiininomaiset tehtävät, kuten matkalaskujen tekemisen. Giglen digitaalinen työkalu antaa sinulle enemmän aikaa keskittyä asiantuntemuksesi kannalta tärkeisiin tehtäviin, kuten asiakassuhteiden rakentamiseen ja ylläpitämiseen.

TUOTTEISTUS

Tuotteista palvelusi houkuttelevasti

Sisältöjen ja palvelujen tuotteistaminen on tärkeä osa onnistunutta myyntiä. Hyvin tuotteistetut palvelut helpottavat sekä sisältökokonaisuuksien suunnittelua että niiden ostamista. Digitaalinen työkalumme auttaa sinua tunnistamaan, mitkä palvelut vetävät parhaiten ja miten voit räätälöidä tarjontasi vastaamaan asiakkaiden tarpeita entistä tarkemmin.

About Image
About Image
Myynti

Kasvata myyntiä

Digitaalisella myyntimallilla voit kasvattaa myyntiäsi merkittävästi. Giglen työkalut tarjoavat sinulle mahdollisuuden esitellä palveluitasi laajemmalle yleisölle kustannustehokkaasti.

Digitaalinen läsnäolo tavoittaa potentiaaliset asiakkaat siellä, missä he viettävät aikaansa, ja voit tarjota heille sopivia ratkaisuja reaaliajassa. Näin nopeutat myyntiprosessia ja parannat asiakaskokemusta.

Palvelujen ostaminen ja tilaaminen helpottuu, ja voit löytää uusia asiakasryhmiä.

Ota yhteyttä

Autamme sekä yksityisiä että julkisia organisaatioita siirtymään palveluiden välittämisen manuaalisista prosesseista digitaaliseen.

Ota yhteyttä

Meistä sanottua

Kati Uusi-Rauva

Projektipäällikkö, Avoimen kampuksen opintopalvelut Helsinki, Taideyliopisto
Testimonial Image

Jere Pensikkala, toimitusjohtaja, Taiteen talo

Testimonial Image

Vilja Byström, Yhteisösuunnittelija, Taide- ja kulttuurialan ammattijärjestö TAKU ry

Testimonial Image

Annika Dahlsten, Suomen Kulttuurirahasto

Testimonial Image

Kati Uusi-Rauva

Projektipäällikkö / Taideyliopisto, Uniarts Hub
Testimonial Image

Osuuskunta Lilith

Testimonial Image
Blogit & Artikkelit

Pysy ajan tasalla

Ajankohtaisimmat asiat ja uutiset sekä caset luovien alojen palveluiden digitalisaation maailmasta. Fiksumpaa myyntiä ja välittämistä.

Blog Thumbnail

LUOVA / bisnes -podcast : Avointa puhetta rahasta ja myynnistä luovalla alalla

Podcast luovan työn, yrittäjyyden ja liiketoiminnan kehittämisestä. Kuuntele LUOVA / bisnes -podcast ja saa käytännön vinkkejä luovan alan kasvuun, digimyyntiin ja kannattavaan yrittäjyyteen.

Blog Thumbnail

“Musta tuntuu, ettei mikään riitä.” – Kun yrittäjyys muuttuu jatkuvaksi markkinointisuoritukseksi

Miksi yrittäjyys tuntuu nykyään enemmän sisällöntuotannolta kuin itse työltä? Tässä viisi syytä, miksi moni pienyrittäjä kokee digiajan näkyvyyden taakaksi – ja lopuksi ratkaisu, joka voi palauttaa fokuksen olennaiseen.

Blog Thumbnail

5 asiaa, jotka tukevat myyntiä verkkosivullasi

Kun rakennat liiketoimintaasi, verkkosivu ei saa olla pelkkä "kiva käyntikortti". Sen pitää olla kuin luotettava myyntiapulainen – sellainen, joka jaksaa puhua puolestasi silloinkin, kun itse olet jo iltakahvilla. Tässä viisi käytännön vinkkiä, joiden avulla saat verkkosivusi oikeasti tukemaan myyntiä.

Arrow Image